Levering hver fredag - fragtfrit over 1000 kr.

Handels- og leveringsbetingelser

Bestilling

Når du bestiller en vare fra Birthesmindes web butikken kan du frit tilføje varer til kassen. Når du bestiller din vare skal du angive hvor du vil have kassen placeret f.eks. i garagen eller foran din hoveddør. Vi vil også meget gerne at du oplyser dit mobilnummer i tilfælde af at buddet ikke har mulighed for at komme af med kassen.

Betaling

Du kan anvende en lang række betalingskort hos Birthesminde.
Vi tager imod Visa Dankort, Mastercard og Mobile Pay.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Alle beløb er opgivet i DKK inkl. moms.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
BIRTHESMINDE vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Den normale 14-dages fortrydelsesret er ikke gældende ved køb af letfordærvelige madvarer.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
BIRTHESMINDE
Tempelvej 14
4390 Vipperød
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Den normale 14-dages fortrydelsesret er ikke gældende ved køb af letfordærvelige madvarer.

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.Meddelelsen skal gives pr. mail på info@birthesminde.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse:
info@birthesminde.dk